Čtenářská výzva 2018

LEDEN


1. Panský dům - A. Jacobs
2. Griša - Světlo a stíny - L. Bardugo
3. Staré pověsti české - Alois Jirásek
4. Hobit aneb Cesta tam a zase zpátky - J. R. R. Tolkien
5. Griša - Bouře a vzdor - L. Bardugo


ÚNOR

6. Golema a džin v New Yorku - H. Wecker
7. Plavba smrti - Y. Sigurðardóttir
8. Archiv - V. Schwab

BŘEZEN

9. Poslední přání - Zaklínač I - A. Sapkowski
10. Krkavčí brána - Síla Pětice - A. Horowitz
11. Zlato Arkony - J. Červenák
12. Selekce - K. Cass
13. Elita - K. Cass
14. První - K. Cass
15. Hamlet - W. Shakespeare
16. Dveře do prázdnoty - V. Schwab

DUBEN

18. Skvrna - Gillian Flynn
19. Podivná knihovna - Haruki Murakami
22. Umění prokrastinace - John Perry

KVĚTEN

25. Lakomec - Moliere

ČERVEN


ČERVENEC


SRPEN

42. Kouřová clona - Dick Francis

ZÁŘÍ


ŘÍJEN

48. Knihkupkyně - Cynthia Swanson
50. Chlapec, který uměl létat - Andy R. Black

LISTOPAD

PROSINEC

Komentáře

  1. Wow si dobrá, tolik přečtených knih, já je nějak zanedbávám

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Díky, snad se k něčemu taky dostaneš. :)

    OdpovědětVymazat
  3. to si dobrá že si toho toľko prečítala :) ja som kedysi tiež stále čítala, ale už to akosi nestíham... ale mám veľa vyhľadnutých kníh ku ktorým sa chcem dostať

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Snad se k nim dostaneš co nejdříve. :)

    OdpovědětVymazat
  5. No, doprčic. xD Já jsem ráda, když jich za rok přečtu pět. xD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale to jsi ty, drahá Kim. :D Zásadní rozdíl!

      Vymazat
    2. No hele! xD Koukla jsem se na GoodReads (a databáziknih) a mám jich za 2018 11! xD A v 2017 cca 37, nejsem si přesně jistá, protože čtu i ty, které se u nás nevydávají, takže nejsou na databáziknih. :D (Jo, v tom roce jsem přečetla celou sérii Bratrstva a Lordů z podsvětí. A ted musím čekat na pokračování! Tak mě to čekání nebaví!! >3< Vždy zapomenu, jak ta předchozí kniha končila.. ._." xD)

      Vymazat

Okomentovat

Napiš sem, cokoli budeš chtít, ráda si počtu, poutníku.