Vražedná léčba - James Dashner

Poslední z hlavní trilogie

Díl, který má ukončit vše

Znovu od skvělého Jamese Dashnera

Výsledek obrázku pro vražedná lečba james

Dobře, ten úvod je jako filmová upoutávka, já vím...
Sice po dlouhé době, ale ano, jsem tady! A přináším s sebou další z mých šílených recenzí, která bude jistě zase děsně překombinovaná… ale nepředbíhejme.
Do čeho mám v plánu se tedy dnes pustit? Hádám, že už víte. Na konec třetího dílu jsem se dostala už včera večer, bohužel jsem ale byla příliš líná na to, abych rychlou recenzi sepsala hned poté.

Vražedná léčba je kniha, která uzavírá děj hlavní linky, kdy je svět pohlcen erupcí. Líbilo se mi to. Hezky a stručně řečeno.
Celkově jsem s Labyrintem víceméně spokojená, ale výtky mám vždy… přeci jen to nebylo něco, co by mě nějak extrémně nadchlo. Troufám si říct, že znám lepší knihy. A kdybych měla hodnotit, stále si myslím, že první díl se mě dotkl nejvíce a udělal na mě ten nejlepší dojem.

Co musím pochválit je korektura knihy, že bych konečně dostala nějaké normální vydání, ve kterém není chyb jako vos na pivu? A jako vždy byla moc hezká i obálka, což je jen taková krátká vsuvka.
Co se týče děje, napínavé to bylo od začátku až do konce, popravdě jsem se ale docela trefila s tím, jak to dopadne. V tomto případě jsem asi byla ovliněna filmem, jenž jsem si pustila dříve, než jsem se vrhla na knihu.
A teď přijde zásadní otázka… Může mi sakra někdo vysvětlit podle čeho přesně byl natočený film, který měl být, pokud jsem dobře informována, podle KNIH od JAMESE DASHNERA? Vážně tam nevidím sebemenší podobu. Jednička ještě docela sedí, dvojka jde úplně mimo a trojka…? Jako kdyby prostě vymysleli nový děj. Každopádně ale musím uznat, že ani filmové zpracování není zlé. A to říká člověk, který filmy absolutně nesleduje, tudíž je to asi velký úspěch.

Líbilo se mi to, hitparáda to není, ale jsem opravdu ráda, že jsem konečně sérii Labyrintu dokončila a že už nejsem v kolektivu svých přátel tak zaostalá. Víte, ono není příjemné nevědět, o co jde, a nechat si spoilerovat všechny možné napínavé úseky z posledních stránek.

Komentáře

  1. Přiznám se, že jsem film neviděla a ani nečetla knihu, ale tento třetí díl mne už tolik neláká.

    OdpovědětVymazat
  2. [2]: Děkuji moc. Co se Labyrintu týče, je to opravdu věc názoru - myslím, že se u těchto děl nikdo úplně neshodne. Já to třeba hodnotím jako něco průměrného rázu.

    OdpovědětVymazat
  3. akurát v piatok som pozerala posledný film a akože to už bolo niečo... skončilo to skvelo aj keď pár osôb mi bolo ľúto...

    OdpovědětVymazat
  4. [4]: U filmu jsem dokonce uronila slzičku.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Napiš sem, cokoli budeš chtít, ráda si počtu, poutníku.