Knihohlavské shrnutí – listopad 2019

Jak se pomalu blíží Vánoce a ve škole se kupí povinnosti, na čtení mi nezbývá příliš času. A abych byla upřímná, nálada na to sednout ke knize také není nejlepší. 

Listopad až prosinec, to je pro mě takové období, které trávím s hrnkem (půllitrovým hrnkem, nutno podotknout) čaje pod dekou a dívám se u toho na korejská dramata nebo anime. Takže jo… čtení pro mě teď není nejpřednější, ale i tak jsem za listopad zvládla přečíst čtyři knihy. A to mě docela překvapuje.

(Mimo téma dnešního shrnutí vám chci sdělit, že si připravuji nějaký zajímavý článek na dobu, kdy budou vánoční prázdniny. Upřímně doufám, že to vyjde.

A další věc… ehm, blíží se Knihohlavský sraz! Je to už za chvilku! Jsem poměrně nervózní, ale věřím, že to nějak dáme.)

Takže… pojďme na to. Co se mi podařilo přečíst během listopadu?

Měsíc jsem odstartovala s druhým dílem Nyxie, který byl opravdu skvělý. Naprosto dokonalé pokračování, nemám tomu co vytknout, tato série mě zkrátka uchvátila. S klidným srdcem vám ji doporučím. Kdyby vás zajímalo víc, odkážu vás na recenzi prvního dílu, kterou najdete tady. Recenzi na dvojku tady.  



V rámci spolupráce s webem eknihovna.cz to jsou za tento měsíc knížky rovnou dvě. Na tu druhou ale ještě nevyšla recenze, nicméně brzy na ni dojde, už ji mám předepsanou…

Teď jsem odbočila. Díky spolupráci s tímto webem jsem si tedy tentokrát přečetla Zmizení Sáry Lindertové (recenze) od české autorky Kateřiny Šardické, která s tímto dílkem vyhrála Hvězdu inkoustu. A já chápu proč. Má to výborný nápad, který je za mě jedním z nejlepších, o kterých jsem si tento rok v knihách četla. Metro jako děsivý středobod zápletky? Tomu teprve říkám pecka! A ačkoli mě konec knihy trošku zklamal, nemůžu si stěžovat, protože se to četlo opravdu dobře.




Potom přišla ta druhá kniha v rámci stejné spolupráce. A to jsem u ní ještě říkala, že ji možná nedočtu hned, že mi to chvilku potrvá, protože je dost pravděpodobné, že si to nechám až na Vánoce. To se nestalo. Oba na konci zemřou je něco, co mi vzalo dech, absolutně nechápu, jak je možné, že jsem se k tomu dostala až teď. Bylo to perfektní, rozvířilo to dokonce i mé emoce a celé to bylo tak povedené, že do teď vlastně ani nevím co říct (moment, mám přece napsanou recenzi, tam je těch názorů dost). Za mě velké doporučení!

A protože v listopadu jsem se s kamarádkou na týden odpojila ze sociálních sítí (vrátila jsem se tam dnes, jak vtipné), stihla jsem si přečíst ještě třetí díl mangy Zaslíbená Země Nezemě. A nutně potřebuji další!

Konečně tedy přichází nejzajímavější část Knihohlavského shrnutí. Jaké knihy jsem měla na hlavě v listopadu?


Momentálně dost přemýšlím. Je to docela složité. Nějak si nevybavuji, co všechno to bylo.

Mám dojem, že jsem tento měsíc zkoušela, jak mám umřít, a dala jsem si na hlavu Kronovy děti. Potom to muselo být něco menšího, takže předpokládám, že jsem opět sáhla po Wonder Woman: Válkonošce, mám ji vždy blízko. A pokud se nemýlím, chvilku na mé hlavě seděl i Talon.

Co vy a listopad? Co se vám podařilo přečíst?


Mora

Komentáře

  1. Přečetla jsi samé zajímavé kousky, na porkačování Nyxia a Zmizení Sáry Lindertové mám taky spadeno :) Hezké čtení i v prosinci:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokračování Nyxie je vážně skvělé, takže doufám, že se ti bude líbit! :)

      Vymazat
  2. Přečetla jsi tedy samé pěkné kousky. :) Já se v listopadu hodně soustředila na mangy, takže jsem si z většiny dočetla nově vydaný díl. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super, někdy si udělám mangový měsíc. :D

      Vymazat
  3. Mně se podařilo v listopadu přečíst docela dost knih, respektive spíš dočíst - třeba kousek, co jsem začala číst v červnu, v září nebo v říjnu. :D A tedy musím přiznat, že mou čtenářskou výzvu nejspíš zachrání už jen audioknihy. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám dojem, že během vánočních svátků také sáhnu po audioknihách, je to milý oddech. :D Budu držet palce, ať tu výzvu dáš. I tak se ale nic neděje, kdyby se ti to nepovedlo. :D

      Vymazat
    2. Tak nakonec mě audioknihy fakt zachránily, teď už mi stačí dočíst jen jednu knížku. :D :)

      Vymazat
    3. Tak to gratuluji, to je super! :)

      Vymazat
  4. Tak já jsem na tom podobně. Tedy s tím teplým hrnkem čaje / kávy a deky. Ale k tomu se dívám na české klasiky :D

    I tak jsi toho přečetla hodně!

    OdpovědětVymazat
  5. K Nyxii se uz asi vracet ani nebudu. Nejal presprilis me to nenadchlo, navic mam doma vyhru v mekke vazbe v podobe prvniho dilu, tak nebudu resit druhy dil v pevne vazbe...

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Napiš sem, cokoli budeš chtít, ráda si počtu, poutníku.