Knihohlavské shrnutí – duben 2019

Asi si říkáte, co je tohle za článek, že? Je to totiž úplná novinka pro tento blog. Usoudila jsem, že by bylo fajn zaznamenávat si knížky, co jsem za daný měsíc přečetla, do takovýchto shrnutí. A tak je to tady. Protože když se Mora pro něco rozhodne, už to většinou nejde změnit.

Duben bohužel nebyl zrovna tím nejplodnějším měsícem v tomto roce. A to hlavně kvůli čtecí krizi, která mě na začátku dost drsně postihla a mně dlouho trvalo, než jsem se z ní vyhrabala.

Pomohla mi s tím knížka Ginny Napořád (recenze), která mě opravdu překvapila. Nic jsem od ní totiž nečekala, a i tak to bylo skutečně příjemné čtení, které bych si někdy v budoucnu ráda zopakovala.


Konečně jsem taky dočetla Harryho Pottera a Tajemnou komnatu. Polehával mi na stole rozečtený asi měsíc, takže už bylo docela záhodno ho dokončit. Navíc jsem zase dostala náladu na to vrátit se do Bradavic. A pak jsem zase a jako vždycky po dočtení zkonstatovala, že jsou knihy o Harrym Potterovi prostě legendou.

Dál jsem se dostala ke Catwoman od S. J. Maas (recenze). Jak jistě víte, tuhle knížku jsem získala v rámci knižní štafety od Humbooku, a protože jsme jako jediná štafeta měli dost krutě zpožděné vydání, musela jsem číst rychle. A bylo to fajn. Hlavně s tím lepíkováním.



Solnička mě donutila k tomu přečíst si Illuminae (recenze). Tohle dílo považuji za tu nejvíc vymakanou knihu, co jsem kdy držela v rukou. Úžasné.



A na závěr celého měsíce jsem si poslechla audioknihu Jmenuji se Martina – Jsem bulimička. Normálně bych si něco takového nevybrala, pustila jsem se do toho pouze kvůli Klárce, která audioknihu namluvila. A je to krásná hudba pro uši.

To by bylo k přečteným knihám. Na závěr si položíme důležitou otázku:

Které knihy jsem měla tento měsíc na hlavě?


Několikrát určitě Šest vran, natáčela jsem s nimi hromadu stories na Instagram. Potom Woodwalkera, ten dobře drží. A na závěr i Renegáty.

Co jste za tento měsíc přečetli vy?

Mora

Komentáře

  1. Já se do toho Iluminae budu muset dokopat... :-DKdyž já furt nevíííím :-D
    Krásné kousky! A i docela dobře ohodnocené. :-P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tenhle měsíc stál se čtením vážně za to. Nemůžu si na to stěžovat. :D
      A určitě do toho jdi! Vážně to je skvělé! :)

      Vymazat
  2. Tenhle měsíc to bylo sedm knih, z nichž nejlepší byly oba díly Iko. ♥
    Miluju Měsíční kroniky, takže Iko mi nesměla chybět k doplnění série. První díl jsem měla doma už delší dobu, ale jsem strašně ráda, že jsem vydržela do vydání dvojky, a až teprve pak si oba díly přečetla. Pokud si Měsíční kroniky nečetla, doporučuji!
    Takový článek vůbec není špatný nápad! Já jsem několikrát uvažovala nad nějakými wrap-upy na konci měsíce, ale nikdy mi to nevydrželo. Nebo tbr na daný měsíc. :D Ježíš, to byl taky ztřeštěný nápad. Ale myslím, že to zkusím znovu, jinou formou, ale ještě uvidím, jak to celkem dopadne. :D
    Jinak, všechny knihy, které zmiňuješ, kromě Harryho Pottera, jsem nečetla. Ani Renegáty nebo Šest vran. :D Měla bych se stydět, ale bohužel vychází každý rok spousta skvělých knih, a na ty starší prostě není čas! :D Ale určitě si je chci přečíst, jen netuším, kdy to bude. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Měsíční kroniky se už dlouhou dobu chystám, protože si myslím, že mi to opravdu sedne, jen není čas. :D
      Mě to právě napadlo před dvěma dny, že bych něco takového mohla napsat. A navíc to podle mě bude takový únik ještě k dalšímu vyjádření k tomu, co jsem přečetla. :D Tak ale Šest vran si rozhodně přečti! To je skvělé! :D Takže co nejdříve! :D
      Moc děkuji za tak obsáhlý komentář! Taková odezva mi vždy udělá velkou radost! :)

      Vymazat
  3. Nepodsouvej mi furt to Illuminae! Já si to přečtu! Časem 😂

    OdpovědětVymazat
  4. Já tenhle měsíc nic moc nepřečetla - Dokonalý pár od Condie a Modlitbu za mlčení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale tak to není zlé, hlavně že sis alespoň na něco našla čas. Navíc někdy na to prostě není nálada. :D

      Vymazat
  5. Já přečetla sedm knih, během dne chci dát taky článek na blog. Mám tyto shrnutí moc ráda. Krátký komentář a když chceš víc, rozklikneš recenzi :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě, našla jsem v tom zalíbení. Je to takové pěkně informativní. :D

      Vymazat
  6. Pěkný nový článek, tak tenhle mě též bude bavit. :D
    Přčetla jsi samé pěkné knižní kousky. Co si tak teď počítám kolik knih jsem přečetla, tak se potichu divím, kde jsem na těch 14 knih proboha vzala čas. :D Což asi za to může to dvouhodinové cestování, které mám dvakrát týdně. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, i mě baví. :D
      Že jo? Poslední dobou mi to štěstí vážně přeje. :D Ježíši, jak? Ty jsi neskutečná. :D I když to cestování tomu vždy dopomáhá, takže... vlastně dobrý. :D

      Vymazat

Okomentovat

Napiš sem, cokoli budeš chtít, ráda si počtu, poutníku.