Knihohlavské shrnutí – říjen 2019

Myslím, že vás počet mých přečtených knih hodně překvapí. Dobře, dobře, tak ne, nepřekvapí. Asi většina z vás ví, že poslední dobou tolik nečtu, protože mám dny strašně plné a na čtení někdy není čas a ani nálada. Takže za říjen to jsou prostě pouze jenom čtyři dílka. A z toho jedno je manga. A jedno zase audio.

Polovinu měsíce jsem protrpěla s Furybornem (recenze), myslím, že mých mluvených příběhů jste si určitě všimli. Bylo to velmi zajímavé. A ne, nečtěte to, pokud se máte rádi. A nečtěte to ani v případě, že se rádi nemáte, to je vlastně taky pravda.



Náladu jsem si poté naštěstí spravila mangou Zaslíbená Země Nezemě, druhý díl byl naprosto perfektní a už se těším, až si přečtu ten třetí, který na mě na poličce čeká. Jen nevím, kdy k tomu dojde. Vždy s tím vyčkávám, i když mě to hrozně baví. Nelogické? Já vím, ale to jsem prostě já.

Díky Humbooku jsem měla příležitost si poslechnout úžasnou audioknihu Šesti vran (recenze), což pro mě bylo takové boží požehnání. Když máte v audio verzi svou nejoblíbenější knihu vůbec, tak to s vámi přeci jen hýbne.



Měsíc jsem pak zakončila druhým dílem Woodwalkera, kterého mi zprostředkovala Kniha měsíce. Opět se jednalo o milé čtení, co mohu doporučit, pokud hledáte něco roztomilého a oddechového.

A jaké knihy jsem měla tento měsíc na hlavě?


Musím zmínit Kronovy děti, s těmi jsem natáčela mluvené příběhy a byla jsem ráda, že jsem tu tíhu vydržela. Potom i Město duší, to jsem si dala na hlavu během přespávačky u Sol ze sol.cte a holky mi řekly, že si prý koleduju o zhloupnutí. Mé IQ po tom prý stouplo dolů (a jo, přesně takhle to bylo proneseno, vím, že to nedává smysl). Na mluvené příběhy jsem také hodněkrát použila Wonder Woman.

A to je všechno.

Co jste přečetli za říjen vy? A co Vánoce? Už řešíte? 

Mora

Komentáře

  1. Tak já tenhle měsíc spíše konečně začínám zase číst po delší odmlce :D
    Nicméně na Vánoce se už těším a vánoční dárky mám už nakoupené. Teď mě čeká ta horší část a to je balení. Snad manžel pomůže :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak mě balení třeba baví více než to samotné nakupování. Včera jsem si ale sepsala kompletní seznam toho, co potřebuju, takže jsem v pohodě a budu doufat, že to nějak zvládnu. :D
      Tak snad tě čtecí chuť neopustí. :D

      Vymazat
  2. Já v říjnu přečetla čtyři knihy. A to jsem se šíleně zasekla u Zelené míle, přes kterou jsem se prostě dostat nedokázala. :D
    Jinak Vánoce už začínám pomalu řešit. V pátek plánuju nakoupit pár dárků, tak snad mi to vyjde. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsme na tom stejně, to je fajn. Přeju hodně štěstí, musíme to stihnout! :D

      Vymazat
  3. To já se snažím prokrastinovat, takže čtu jak o závod 😀. Ale oproti létu teda pořádně zaostávám 😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám nějak hrozně moc věcí na práci. :D Ale snažím se číst, třeba Zmizení Sáry Lindertové, co čtu teď, je skvělé. :D

      Vymazat

Okomentovat

Napiš sem, cokoli budeš chtít, ráda si počtu, poutníku.