Švihlé novinky – Svět knihy, Humbook štafeta a další zvláštní info

Poslední dobou není na články v tomto duchu vůbec čas, takže jsem ráda, že jsem si ho konečně dokázala najít. Za prvé kvůli sobě, že se tady pořádně vypíšu. A za druhé kvůli vám, protože se dozvíte, co všechno se za ty dva měsíce přihodilo. A že je toho hodně! Poslední novinky vyšly 6. března, což je kruté… úplně jsem vás ochudila o důležité informace.

Čím začneme? Možná něco ze školního života? Třeba jo. Školní život se mi zdá… až moc snadný. Jako procházka růžovou zahradou. Asi je to způsobeno tím, že jsem na obchodce, kde to pro mě zkrátka není náročné, ale když se pak třeba srovnám se svými spolužáky, kteří zápasí s každým předmětem… připadám si extrémně divně. Mám snad nadpřirozenou inteligenci? (Jo, to asi ne, ale bylo by třeba to zvážit.) 

A do toho jsem zjistila, že má třída vlastně vůbec není tak v pohodě, jak jsem si myslela. Protože ty lidi… nejsou rozumný. Ale proč se stresovat, mně to nevadí, mám tam svou skupinku lidí, které mám ráda, a jsem naprosto spoko. Jak by taky ne, přeci jenom… to já jsem ta osoba, která je věčně optimistická a dává si knihu na hlavu, aby jí bylo ještě líp. Mám fajnový pohled na svět, ale o tom zase někdy příště.




KNIŽNÍ HLEDISKO


Knihy, ke kterým se poslední dobou dostávám, jsou fajn. Nemám si jaksi na co stěžovat, což je na jednu stranu super, ale na druhou zase hrozná nuda. Jsem domluvená s Betty z blogu Hlava v knihách, že si přečtu něco, u čeho se navztekám. Myslím, že začnu s After. Protože to se mi líbit nebude. A mám dojem, že všichni tady víme proč.


https://vzaplaveknih.blogspot.com/2019/04/mam-jenom-dve-ruce-nejsi-tady-sama.html
Jedna z těch pecek, které jsem za poslední dobu přečetla.

PRVNÍ MLUVENÁ STORIES NA INSTAGRAMU


Kdo to zaregistroval, asi ví, že někdy na začátku tohoto měsíce jsem se na Instagramu ukázala s prvními mluvenými stories. A strašně jsem se toho bála. Ale ono to nakonec zase nedopadlo tak tragicky (dobře, v rámci možností ne tak tragicky). Nejsem člověk, který by měl stát před kamerou, to vím, nechci to měnit, zůstanu u blogu, u natáčení se prostě necítím, ale bylo fajn si to vyzkoušet. Protože pak přišlo mluvení i z povinnosti.

HUMBOOK ŠTAFETA


Povinná mluvená stories totiž zahrnovala Humbook štafeta, do které jsem se dostala díky Aničce, člence Humbook teamu, z blogu annainword. A já jí za to moc děkuju. Jsem tak součástí projektu, který se v budoucnu ukáže ještě v zajímavějším světle.

Ale zpět ke stories. Ohledně Catwoman, kterou jsem díky štafetě dostala, jsem natočila několik sérií stories. Nejvtipnější asi byly ty, kdy jsem se rozčilovala nad překlepy. A hlavně nad překlepem na zadní stránce knihy. Vím, určitě jsem vás děsně pobavila.

Kdo to neviděl, tady má alespoň kvalitní výstřižky.

HUMBOOK NEAMBASADORSTVÍ


Jako většina knižních blogerů, instagramerů a dalších knižních umělců jsem se i já ucházela o post ambasadora. Ale nevzali mě, což jsem popravdě i očekávala, protože v těchto vodách zase tak dlouho nesídlím. Co mě ale naopak překvapilo, bylo to, že ti, u kterých jsem vážně tipovala, že ambasadory budou, dostali stejný mail jako já – tudíž nepřijetí.

Teď zpětně mi to nepřijetí ani tolik nevadí. Protože se mi za poslední dobu nashromáždilo dost věcí, které musím stihnout, takže se ani nemusím moc honit. 

Kam tím ale mířím? Celým tímto proslovem chci oznámit ještě jednu věc. A to je jedna ambasadorka, moje úžasná kamarádka, má spřízněná duše, na kterou jsem hrozně moc pyšná, že se tam dostala. Sol, ještě jednou ti tímto moc gratuluju. Ty to dotáhneš daleko! Přeje ti to tvůj nejvěrnější fanoušek!

SVĚT KNIHY + HUMBOOKSTAGE


I já tam budu! Tuhle akci prostě nemohu vynechat a už se hrozně moc těším, až se znovu setkám s knižní komunitou, kterou mám tolik ráda. V sobotu se budu téměř celý den potulovat v okolí HumbookStage, protože jejich program na tento rok je opravdu bohatý. Navíc letos už znám mnohem větší počet lidí, se kterými si prostě chci pokecat, a tak mám důvod se tam zdržet dlouho. Kdo z vás tam také bude?




A pokud mě někde zahlédnete (a já vám říkám, že to určitě, mě nepřehlédnete, stačí trochu povyskočit a rozhlédnout se), určitě za mnou přijďte. Moc ráda si s vámi pokecám!

KNIHULÍKOVSKÉ ZÁLOŽKY


Jestli všechno půjde hladce, do Světa knihy taky budu mít vytisknuté knihulíkovské záložky. A možná dotvořím ještě nějakou novou. Na Světě knihy určitě nějaké budu mít a budu vám to vnucovat. Knihulíci se totiž děsně uchytili, za což moc děkuju!


Kvalitnější fotku bohužel nemám.

LOGO PRO ČBDB


Během včerejší krásné soboty mě napadlo vytvořit si logo pro články na ČBDB. Až to tedy web přijme, mé články se budou zobrazovat pod tímto:


Takhle mě lehce poznáte, pokud budete hledat v jejich evidenci.

Společně s tímto logem ale přemýšlím, že bych změnila i logo na facebookové stránce. Problém je ale v tom, že můj blog je laděný do zelené a to se mi líbí. Nedokážu si představit, že bych k tomu kopla to červené logo. Zkusím to v náhledu, ještě nevím, možná přijde nějaká menší změna designu. Zase si budu hrát na programátora. 

Nebo ta změna třeba ani nepřijde. To se uvidí.

VÝZVA S KNIHOU NA HLAVĚ


Kdo sleduje můj Instagram, možná zaregistroval kromě mluvených stories i skvělou výzvu. Vyfoťte se s knihou na hlavě, dejte to do stories, označte mě a ještě několik dalších, kteří mají výzvu splnit. Zapojilo se vás opravdu dost a já jsem moc ráda, že se tahle radostná a švihlá záležitost šíří!

Dobře, tak to by bylo pro tyto novinky asi všechno. Do Světa knihy by měl podle plánu vyjít článek jménem Tag pravdy. Po Světě knihy určitě vyjde Mořin průvodce, na který se můžete těšit.

Mějte se fanfárově!

Mora

Komentáře

  1. Hele, taky na mě byla ta obchodka moc lehká, z toho si nic nedělej a čti, dokud můžeš 😂. Co se týče Světa knihy, tak se tak určitě uvidíme! A Humbook ambasadorství - už dávno víš, že mě také nevzali, ale co se dádělat. Jsem i ráda, mám toho teď šíleně moc 😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evidentně jsme prostě moc chytré a neměly jsme jít studovat obchodku! :D Určitě budu číst, knihy jsou ten nejlepší koníček, který si ke studiu můžu hodit. :D
      Jo! Už se těším!
      Já popravdě taky. Nějak se mi to nakupilo, tak to alespoň nemusím hrotit. Třeba se nám poštěstí příští rok. :D

      Vymazat
    2. A celý dosavadní knižní svět převrátíme naruby, muhehe 😂😈

      Vymazat
  2. Jsem ráda za další novinky, je to pestrý článek :)Pobavilo mě, že si chceš přečíst něco u čeho se navztekáš a zvolila jsi After :D Do toho jdu s tebou, protože si ho chci taky přečíst a vidět i film :D A Humbook ambasadorství - je to škoda, určitě by jsi na to měla, píšeš moc hezké články a umíš zaujmout. Já se ani nehlásila, protože z minulých let mě odradilo, jak všichni ambasadoři povinně sdílí úplně stejné články, to byla přehumbookováno všude :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to děkuju, jsem ráda. Myslím, že jsem sem nacpala opravdu vše, co jsem potřebovala. Poslední dobou na ty informační články nebyl vůbec čas. :D
      Já si myslím, že After pro mě bude utrpení naprosté. Budu ráda, když to přežiju ve zdraví. Snad to zvládneme obě. :D
      Tak to děkuju moc! Teď mi úplně srdíčko zaplesalo. Třeba příští rok, uvidíme. Je pravda, že teď se toho opravdu hodně nakupilo, takže bych to asi docela honila. :D
      Tak já třeba sleduju tak dva ambasadory pravidelně, protože na tom netu nejsem pořád, takže to tolik nevidím, ale chápu, když má někdo v hledáčku všechny, že to pak musí být otravné. :D

      Vymazat
  3. Já doufám, že se letos na svět knihy dostanu a chci právě konkrétně na Humbook stage, tedy v sobotu.
    Záložky jsou super.

    OdpovědětVymazat
  4. Když to vezmu, tak si mě potěšila, že si přečteš After a já se tak dozvím další negativní názor. Už od kamarádky jsem byla zreferována, že je to naprostá hrůza. Takže se tý kníze vyhýbám jak čert kříži. :D Držím ti tedy palce, aby ses z toho nezbláznila. :D
    Taky jsem měla v plánu, že půjdu na Svět knihy a viděla jsem to, že hodně budu u Humbook stage. No, nakonec nejdu, protože hned v úterý po Světě knihy mám zápočet a test bude docela těžký. Tak si to tam pořádně užij. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to děkuju. Je fajn vidět, že se někdo bude bavit mým utrpením! :D Ne vážně, já osobně se na to už vážně těším. Dlouho jsem si nestěžovala. :D Díky, snad to přežiju ve zdraví. :D
      Áh, tak to je škoda, zrovna Humbook Stage opravdu stojí za to. Je škoda, že tam nebudeš. Ale díky! A přeji hodně štěstí se zápočtem!

      Vymazat
  5. To s tou mluvenou story na IG mě pobavilo. Já si taky říkám, že bych mohla udělat konečně jednu mluvenou, ale nějak nemám odvahu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě to někdy zkus, je to vážně zábava. A neboj se, jde to. :D

      Vymazat
  6. Skvělý článek. :D
    After, první díl, nebyl zas tak špatný, ale ty další díly! To bylo utrpení. Stále jedno a to samé, pořád! Nechápu, jak jsem ty díly přežila ve zdraví, ale už víckrát je nechci ani vidět. :D A co týká toho filmu, nespěchám na to, abych ho viděla, ale kdo ví, až nebudu mít co dělat, možná na něj mrknu. :D Ale i tak, ty herci jsou fujky. :D
    Na Illuminae se chystám už dva roky? Nejprve jsem myslela, že do něj půjdu v angličtině, ale to se nikdy nestalo. :D Teď mám doma jak Illuminae, tak Geminu v češtině, a opravdu jsem na ně zvědavá, jen ten formát je trošku nešikovný. :D
    Na Svět knihy se chystám a stejně jako ty, budu pravděpodobně pobíhat někde kolem HumbookStage. Tak kdo ví, třeba tam na sebe narazíme. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bože můj, moje kontrolování komentářů je vážně špatné. Jak to že jsem na tento nenarazila? :D
      Já si ten After někdy stoprocentně přečtu, nakonec jsem si ale do své letní výzvy naházela spoustu jiných knih, které potřebuji znát. Na After se vrhnu někdy na začátku září, abych si s příchodem nového školního roku mohla stěžovat i na příšernou knihu. :D
      Tak doufám, že se ti to bude líbit! Illuminae je skvělé a Gemina také (jen začtení do ní mi chvilku trvalo :d).
      No, bohužel jsme na sebe nenarazily. Ale příště rozhodně! :D
      Moc děkuji! :)

      Vymazat

Okomentovat

Napiš sem, cokoli budeš chtít, ráda si počtu, poutníku.