V záplavě knih brzy uzavře rok 2018

Zdravím, moji drazí!

Už brzy nám nastane ten krásný vánoční čas, kdy budeme mít volno a konečně se budeme moci naplno ponořit do příběhů, které máme pro tohle období připravené. Kdo z vás má už vybráno, co bude přes Vánoce číst? Mě čeká opakování Dvorů od Sary J. Maas, protože si chci připomenout své oblíbené momenty. Pak chci také nahlédnout do prvního dílu Harryho Pottera, protože to budou za chvíli už dva roky, co jsem ho četla poprvé (čekám, kdo se tady na mě vrhne). A dál? To sama nevím. Třeba se mrknu na nějakou tu povinnou četbu, kterou bych měla dočíst do konce ledna, a zatím mám ze čtyř knih jen dvě, a to ještě z minulého roku. Dejme tomu, že dobře stíhám (teď se momentálně hořce směju). Času je ještě dost, ale když vezmu v úvahu všechny spolupráce, které mi teď byly nabídnuty a já z nich skáču radostí do vzduchu... No, uvidíme.
Asi vás zajímá, s jakými novinkami jsem tu dnes, že? 
Příště vyjde nový článek, který se bude jmenovat V záplavě knih ze zákulisí a vy můžete jen hádat, co v něm budu řešit a nad čím se tu s vámi budu smát.
Pro dnešek jsou tu ale jiné informace.

Stříbrná medaile

Nejdříve bych vám chtěla ještě jednou poděkovat za podporu v soutěži od cbdb.cz. Umístila jsem se druhá v kategorii Knižní skokan roku! Jsem neskutečně šťastná! Nečekala bych, že tolik lidí osloví má tvorba za tu dobu, co v tomto světě působím. Je to pro mě strašně velká motivace makat a rozvíjet blog dál. Projekty a nápady se mi teď do hlavy jen hrnou.
Každopádně gratuluji i Knihomolskému deníku, která se umístila první a dle mého si to jasně zaslouží!

Rozhovor s Morou 

Péťa z Knihomolského deníku se mnou také udělala rozhovor. Bylo fajn někdy stát i na té druhé straně a odpovídat na otázky, ne je jen pokládat. Během týdne by se měl objevit na jejím blogu.

Projekt – V záplavě knižních blogů

A teď to poslední sdělení. Konečně jsem odhodlána vám o tomto něco říct.
Už nějakou dobu mi hlavou létají otázky ohledně toho, co se děje s komunitou knižních blogerů. Už totiž nejsme v době, kdy je blog největším hitem. Teď je hitem YouTube a blogy postupně zanikají. Neříkám, že mi vadí, že je YouTube tím největším hitem (jsme zkrátka v jiné době), ale nás blogerů je méně a méně. A i tak tady stále zůstávají ti, kteří nenatáčí, milují psané slovo a nehodlají nijak přestupovat. A proto jsem se rozhodla naši komunitu trošku sdružit. I já jsem totiž člověk, který nehodlá natáčet (možná to někdy zkusím, jen tak pro zábavu, ale miluji psaní, což se nezmění).
Projekt dostal název podle mého blogu – V záplavě knižních blogů. Měla by to být skupina na Facebooku, kde bych shromáždila knižní blogery, kteří se věnují především svému blogu a jiné stránky používají pouze jako takový svůj „ozdobný doplněk“. 
Celkově bude tato skupina umožnovat propagaci mezi pořádnými knihomoly, kteří blogy rádi čtou. Bude to místo, kde najdete blogery, které neznáte, kteří si vedou super blog a jejichž styl vám bude sympatický.
Budete moci propagovat sebe, ale zároveň i ostatní. 
Ráda bych také zavedla diskuzní příspěvky, kde bychom si povídali o knihách (a dalších tématech), ale nejen z pohledu knihomolů, nýbrž i z pohledu knižních blogerů. O tom, jak píšeme recenze, jaký máme styl, jak k tomu přistupujeme… Cokoli, jen abychom se jako taková komunita dali dohromady.
A někdy v budoucnu bychom mohli uspořádat nějaký sraz... (nevím, podle toho, jak se budou věci vyvíjet). 
Cokoli, to jsou všechno jen plány a jsou hodně daleko. Zatím je to opravdu pouze v začátcích a já stále vymýšlím další a další novinky, které bych mohla do tohoto projektu přihodit. Pokud vás něco napadá, neváhejte a napište mi své myšlenky dole v komentářích. Také mi dejte vědět, co na projekt říkáte.
To by bylo pro dnešek všechno, opravdu se v komentářích vyjádřete, jakkoli. Vaše odezva je vždy úžasná!


Také ještě nezapomínejte soutěžit na Instagramu!
Mora

Komentáře

  1. Gratuluji ti ke krásnému umístění!
    S Harrym Potterem můžeš být v klidu. Já jej četla naposledy před několika lety a už pěknou řádku měsíců si říkám, že bych to měla napravit a zase si jej zopakovat. :D
    Jinak souhlasím, je to fajn nápad. Já osobně preferuji blog. Ačkoli jsem na Instagramu, tak mě moc netáhne a YouTube už tuplem ne. A ani nesleduji knižní videa. Nějak mě nelákají, spíše si místo toho právě přečtu články na blozích a hodím komentář.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc, moc děkuji!
      Harry Potter je taková klasika, která dle mého patří k vánočním svátkům. Tak třeba se k němu dostaneš. :D
      A díky ještě jednou, tak vím o dalším člověku, který je se mnou za jedno. Doufám, že nás bude víc (což určitě bude, tito blogeři stále zůstávají).

      Vymazat
  2. Gratuluju k druhému místu! :D
    Co budu číst přes Vánoce? No, jelikož jsem minulý týden dočetla Nástroje smrti 3.díl, takže asi 4.díl. xD
    Harry Potter? Kdo by to chtěl číst znovu? :D U mě to jsou taky dva roky, co jsem to četla a věřím, že to bylo i naposledy. xD
    Oh? Rozhovor? Tak snad sem pak hodíš odkaz! ;D
    A jinak taky zajímavý nápad. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc díky, Kimuš! :D
      Ty do toho stále jdeš? Dobrá vůle, holka. Už je to lepší a čtivější? Má hlavní hrdinka konečně mozek?
      Tak mně se Harry líbí. Je to milá klasika. Navíc mi Harry nevadí tak jako tobě (my se nikdy neshodneme :Dd).
      Až vyjde, určitě dám vědět! :D
      Moc díky, doufám, že se tomu přes Vánoce budu věnovat déle. :D

      Vymazat
    2. Fakt jsem ti držela palce na první. :D Dostala jsi aspon něco nebo jen první místo mělo odměnu? :D
      Jo! Ještě do toho jdu! xD Je to moje výzva! :D Řekla jsem si, že tu sérii dokončím, ať to stojí co to stojí! xD Ale bohužel, jelikož tahle série má u nás dvě vydání (Knižní klub, Mladá fronta) a Mladá fronta vydala pouze 1-3 a ted čtu 4, která je už od Knižního klubu, tak se mi to dost blbě. :D Jelikož jinak zapisují jména, jedno jméno mají v originálním znění, ale Mladá fronta jeho jméno přeložila! :D A ta česká verze se mi líbila víc! :D Takže to mě docela štve... ._. I když to furt překládá stejná ženská, tak mi to přijde jiné. :D (Ale hlavně to jméno!) (Ano, většinou se všichni rozčilují, když se jméno přeloží, např. by asi nikdo nebyl rád kdyby Ron Weasley byl Ron Lasička, ale já už si na tu českou verzi zvykla! ToT) (Ano, opět jsem se rozkecala o naprosté blbosti. xD)
      Mě se dříve taky líbil. :D Ale pak jsem si ho přečetla a mám jej po krk. :D

      Vymazat
    3. Děvče, nedostala. Druhé místo se nijak nehodnotilo. Ale to mě vůbec nezajímá. Tady jde o ten skvělej pocit, kterej po výhře máš. Každopádně děkuji, Kimuš.
      Pravděpodobně od tebe budu potřebovat tvou adresu (jako kde bydlíš), potřebuji ti něco poslat (takový pěkný dopis), prosím, prosím, napiš mi adresu na Instagram, nikomu ji neprozradím. :Ddd
      Bože, no to je divné. Někdy ty překlady vážně nechápu. Zvláštní. Ale tak držím palce při tvé výzvě. Silně mi to připomíná Pad andelů, taky jsem se u něj pustila do druhého dílu a litovala toho. :Ddd
      Tak jako stačila mi Hana Pepper, kterou přeložili na Hanu Pepřovou. :Ddd
      Schválně mi řekni, proč přesně ti vadí. By mě zajímalo. Já ho třeba dříve nemusela a teprve teď po přecteni jsem mu přišla na chuť. :D

      Vymazat
    4. Jo, tak tomu jako taky rozumím. Ale stejně je vždy hezké, když vyhraješ i něco hmotného. :D Každopádně nemáš za co, děvče. :D
      Ano, ty víš, že jsem ti ji už poslala. XD Ještě abys ji někde rozšiřovala! xD
      No, a to nevíš co jsem si přečetla v té knize dneska. Poprvé tu postavu označili originálně, o pár kapitol později to jméno bylo zase česky. A ještě na té stránce bylo znovu, ale anglicky! o.o No, pochopíš to? :D To fakt nevím, co mě štve víc. ._."
      Hana Pepřová! xD No, to snad ne. ._." Kolikrát to je vážně hrůza. ._." To mi připomíná, že moderátoři na ČT musejí za ženská zahraniční jména přidávat české -ová. :D To je taky hrůza. :D
      Hele, já už si sama nejsem jistá. Mě vážně vadí ta samotná postava. :D Jak ho všichni vidí jako vyvoleného osiřelého chlapce, který byl celý život terorizován a poté se ukáže, že zachrání celý svět. A já ho vidím jako kluka, který musel žit se svou strašnou rodinou, pak ale zjistil, že JEN ON MŮŽE zachránit kouzelnický svět, proč by měl poslouchat rady ostatních, když ON je ten vyvolený. -_-" Takže Harryho vidím jako rozmazleného narcistického arogantního fracka. :D Jinak ten svět mám svým způsobem ráda. :D Třeba Draca naprosto žeru. :D (A ještě víc v shippu s Hermionou. xD)

      Vymazat
    5. Vyhrála jsem hmotně dobrý pocit, stačí. :D
      Nene, já třeba Draca ráda vůbec nemám. Ale vůbec. Snape je můj nejoblíbenější charakter v Harrym a to se dle mého nezmění. A pak Lenka Láskorádová, Moody, Lupin plus bonusově Ron. :D Svět Harryho Pottera je mistrózně vytvořený! :D

      Vymazat
    6. Když ti to stačí. :D
      Co s tak bavím s lidmi o HP, tak Střelenku má rádo docela dost lidí. :D Jup, Lupina mám taky ráda. :D

      Vymazat
  3. Youtube je sice fajn, ale blogy jsou lepší ;)

    Velká gratulace, druhé místo je úžasné!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Napiš sem, cokoli budeš chtít, ráda si počtu, poutníku.