Novinky aneb Mora chce upadnout do „přesškolního spánku“

Je naprosto neuvěřitelné si uvědomit, že už zítra začíná ten šílený školní shon.

Ráno brzy vstát. To asi nepůjde, když vezmu v potaz, že teď po večerech pořád píšu svůj rozpracovaný příběh, a musím se pak do spánku přímo nutit, protože jinak bych tvořila až do rána.

Zkulturnit se, nasnídat se. Jedině to jídlo asi člověka po ránu kompletně probere.

Psychicky se nachystat, že uvidím svou třídu, a uvědomit si, že už nejsem prvák, ale druhák. A to už asi nebude procházka růžovým sadem. (Vím, o čem mluvím, už jsem viděla náš rozvrh - samé ekonomické předměty, většinou dělené na dvě skupiny, takže na některých hodinách nás bude jenom devět…).

A pak vyrazit, rozjet se tím polorozpadlým autobusem, kde se na zemi povaluje špína a plesnivé housky, směrem do mé milované střední školy. Potom už stačí jen vidět tu budovu, zahlédnout prvního spolužáka a pocit začátku studia je tu už kompletně. A cesta zpátky neexistuje.

To jsem to vzala poměrně zeširoka (ha, hlavně že jsi ještě včera večer říkala, že tenhle článek bude kratší). No, na mou obranu, ono to jinak nešlo. Tohle je téma, o kterém se dá mluvit stále dokola a inspirace se z něj nikdy nevyčerpá.

Začátek školy ale není jediným důvodem, proč jsem se tu dneska ukázala. Jak víte, škola bude náročnější, než jsem čekala, navíc budu mít přes rok i pravidelnou brigádu (pravděpodobně), takže asi nebudu tak aktivní bloggerka, jak bych chtěla. Mým plánem, který (doufejme) snad vyjde, bude rozhodně víkendové vydávání článků. A pokud to alespoň trošku půjde, pokusím se tady ukázat i jednou přes tu pětici školních dnů. A samozřejmě prázdniny, to bývám vždy nejaktivnější. Protože večer články píšu, ráno opravuji a odpoledne padám se socializovat se svými super přáteli.


A teď přijde asi to nejdůležitější! Na co se můžete těšit v příštích dvou měsících?

Za týden vyjde nová recenze, takže se nechte překvapit. Robinson Crusoe nakonec nedopadne - opětně nám změnili termín a nakonec se test psát vůbec nebude, mám tedy v plánu si ho zařadit do letní sedmičky.

Stále jsem vám slibovala nějaký ten seznam knižních pecek, ale s tím se tu nakonec nesetkáte. Mám v plánu udělat shrnutí až v novém roce, takže v lednu 2019 se těšte na obsáhlý čtenářský článek. Já toho do té doby přečtu ještě dost, to mi věřte (což znamená i to, že vás čeká hodně recenzí!).

Také bych ráda dolikvidovala (dobře, dočetla) několik knih z mé domácí knihovny. Čeká tam na mě totiž docela dost titulů, k nimž jsem se ještě nedostala - například taková super fantasy od autorky Sáry Vůchové - Zlatá značí osud (neznáte? Chápu, je to totiž autorka z Wattpadu, která udělala pouze pár výtisků.).

Pokud to půjde, ráda bych do konce září stihla i druhý díl série Ohniváka, takže se mi snad poštěstí a čas mi bude přát.

Rozhodně bude i článek, co se HumbookFestu týče. Mám se tam potkat s několika lidmi a vlastně se tam ukážu i poprvé, takže jsem dost zvědavá!

Jako správná knihomolka se vypravím i na Svět knihy v Plzni, který bude koncem září!

A na závěr chystám i další článek z rubriky Mořina deníku amatérského psaní. Tentokrát vás provedu svým spisovatelským životem od začátku až do současnosti.

Tak doufám, že mě budete navštěvovat i dál a že vás má menší aktivita neodradí. Přeci jen studium je studium.

A co vy? Plánujete si nějaké pořádné články na září a říjen?

Mora Leray

Komentáře

  1. Oo, zlatý druhak na střední, to byl pro me asi nejjednodušší a nejpohodovejsi rok za celou střední.

    OdpovědětVymazat
  2. Plánuji, ostatně jako vždycky to vidím jen na zrealizovanou cca polovinu z mých naplánovaných článků, jak jinak! Každopádně jsou v plánu.

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Děkuji moc, doufám, že to půjde.

    OdpovědětVymazat
  4. som rada že mňa už škola nečaká ale tak zas tá práca, takže toho času na blog tiež nie je toľko koľko by som chcela

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Díky, snad to i v práci půjde dobře!

    OdpovědětVymazat
  6. Mě čeká začátek semestru až v půlce září a pěkně se ho děsím (jsem v posledním semestru magisterského studia, teda snad ). Už teď pomalu začínám psát diplomku, ale fakt se mi hrozně nechce. Hádám, že na blogu taky nebudu zrovna dvakrát aktivní a taky se bojím, že si během školy a brigády nebudu moct najít čas na psaní do šuplíku. Což mi připomíná, že se dost těším na tvůj článek z rubriky Mořina deníku amatérského psaní :)

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Já bych se asi do sprchy nedokázala dotlačit.

    OdpovědětVymazat
  8. články plánuji, otázkou off šem je, půjde-li, když je ten blog.cz, slušně řečeno, rozhašenej.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Napiš sem, cokoli budeš chtít, ráda si počtu, poutníku.