Jak jsem úspěšně migrovala z blog.cz na blogspot!


Pokud tu jsou nějací bloggeři z blog.cz či snad i jeho bývalí uživatelé, kteří raději přešli, musíte mi dát za pravdu, že ta doména je šílená, šílená a šílená. Nechci nijak útočit, to ne (to zrovna já ani nemám v povaze), ale to, co se tam dělo poslední dobou, rozhodně nebylo v pořádku a neminulo to snad nikoho.
Já se přesně s tímto problémem (mazání komentářů, nemožné publikování článků a tak dále) potýkala už mnohem déle, než ty „hlavní“ potíže, jak je nazvala vedoucí rada blog.cz, skutečně nastaly, a tak byla migrace pro mě svým způsobem povinná.
Bála jsem se, že přijdu o všechnu svou práci. O všechno, co jsem psala a vytvářela sedm měsíců. O všechno, u čeho jsem někdy i zoufalostí úpěla, jak jsem nebyla schopná věty normálně zformulovat a věcně se vyjadřovat k tématu. Myšlenka, že by se tyto vzpomínky a články vypařily, mě děsila. Navíc jsem měla v úmyslu už někdy v červenci roku 2019 zkusit spolupráci s Albatros media, kterou považuji za tu nejlepší možnou. A vzhledem k tomu, že jejich jedna z hlavních podmínek, je mít blog rok, byla jsem trochu v koncích.
Ale našli se lidé, kteří mi umožnili hladký přechod se všemi články, komentáři, rubrikami a obrázky. Vypadá to, jako kdybych od začátku blogovala na této doméně, a to je na tom úžasné. Změnu poznáte pouze v administraci blogu, jinak se přesunete kompletně se vším a bez problémů! Jsou to moc milí lidé, kteří vám bez problému poradí. Napsala jsem v sobotu a v pondělí večer už jsem měla soubory přeimportované tady. Rychlost je neuvěřitelná.
Kdo se tedy také chystá k nějaké migraci, musím tyto úžasné, téměř neskutečné bytosti doporučit!
Dobře, to by bylo k tomuto. Teď bych se ráda omluvila za svou neaktivitu v posledních dnech, ale kvůli těmto potížím to vážně nešlo. Navíc si na nás škola přichystala poměrně solidní nálož novinek, na které se musím (asi psychicky) připravit. To je tak, když studujete ekonomku, celý prvák projdete úplně bez problému a bez učení a pak najednou ve druháku absolutně nechápete. Asi jsem se ještě dostatečně neprobudila, na všech hodinách si totiž připadám jako naprostej pitomec. Doufám, že ten pocit taky někdo zná.
Každopádně za pár dní vyjde recenze na knihu Dívka, která nikomu nechyběla od švédského autora Hakana Nessera. Už ji mám od včera napsanou, ale ještě musí projít drobnými úpravami.
Teď se tedy mějte a brzy se tu znovu sejdeme! Snad mě budete následovat i tady na blogspotu!
Mora Leray

Komentáře

  1. Chápu, že si změnila domenu, blog občas blbne, ale tohle bylo moc, teď už snad funguje. Já zatím zůstávám na blogu, ale kdo ví, co bude časem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad tě nebude blog.cz zlobit tak jako mě, ale nedivila bych se. :/

      Vymazat
  2. Před rokem jsem se taky stěhovala z blog.cz. Tehdy mě nenapadlo, že na tom bude ten blogovací server o rok později ještě hůř :D :D Pěkně se jim to rozpadá...

    OdpovědětVymazat
  3. No, holka... Já čumím! :D Mám bradu až na zemi! O_O xD Vypadá to fakt skoro stejně :D A co si budem... Ještě líp! ;D Upřímně jsem o tom přesunu začala uvažovat taky... ._." Eh... Až mě z toho uvažování, hledání plusů a mínusů bolí hlava... -.-" :D Haha... já tě nesnáším. A žeru zároveň. (Y)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nečum, holka! :D Tu bradu ze země laskavě zvedni, děkuju. :d Snažila jsem se si to přizpůsobit tak, jak to bylo, a ono se to vážně podařilo. O víkendu se ještě vrhnu na takové konečné úpravy, ale už teď jsem s tím spokojená. :D A proč mě nesnášíš? Prostě přelez na blogspot společně s importem a neboj se, že ti něco zmizí! :d Ale děkuji, to je čest! :D

      Vymazat
    2. A budu čumět! :D A tu bradu jsem už zvednout musela... vletěla mi tam moucha. ._."
      Ještě nevím. (←.←) Ještě uvidím. (→.→) Ještě si to rozmyslím. (←.←) xD

      Vymazat

Okomentovat

Napiš sem, cokoli budeš chtít, ráda si počtu, poutníku.