Info

Zdravím,

jsem tu dnes jen na chviličku a možná i naposledy. Pokud jste se po té první větě vyděsili, nebojte se, s blogováním nepřestávám, jen už zkrátka nedokážu na téhle stránce být. Blog.cz je den ode dne horší, a to, co se tu děje od dnešního rána, mě naprosto naštvalo. Proto jsem se rozhodla blog přesunout. Pravděpodobně na wordpress, který působí dost sympaticky a žádné problémy s ním nejsou. Bude to dost práce, to je fakt - přehodit všechny články, doupravit design, dokonce napsat i stránkám, se kterými spolupracuji...
Doufám, že mě budete následovat i tam a určitě dám vědět, až to bude hotové. Snad se mi něco povede už během dneška, protože na tuto doménu oficiálně kašlu. Nemá to smysl.

Uvidíme se tedy u dalšího infa, moji drazí. A to jsem si na zítřek vlastně plánovala recenzi... takže ta se samozřejmě přesouvá a zahlédnete ji na mé nové stránce.

Mora Leray

Komentáře