Novinky aneb Co se děje s Morou před polovinou léta

Polovina léta se nebezpečně blíží, a tak jsem tu i s nějakým informačním článkem. Co plánuji, čemu se v dohledné době nevyhnu a co je tady nového a zajímavého, se dnes určitě dozvíte.
Takže… proč otálet?

Musím se pochlubit novou spoluprácí, kterou jsem před týdnem uzavřela s Československou bibliografickou databází neboli ČBDB. Ještě jednou jim děkuji za tuto skvělou příležitost. Poslední dobou se to tady opravdu pořádně rozjelo a propagace na jejich webu mi jen a jen pomáhá.


Rozhodně také házím vřelé díky za komentáře pod článkem s mým spisovatelským příspěvkem - moc mě to potěšilo. Je fajn vědět, že to, co děláte, se lidem líbí.

Dále…

Letní sedmička je téměř u konce! V podstatě zbývají už jen dvě knihy. Arkádie: Procitnutí od Kaie Meyera, kterou už mám rozečtenou, ale zatím k ní mám poměrně dost výhrad, takže na zlatou recenzi se opravdu nepřipravujte. A pak samozřejmě Jedna želva za druhou od Johna Greena. Tu dostanu zdarma od knihkupectví megaknihy.cz už za pár dní, takže sledujte Instagram, určitě dám vědět, až ji budu mít u sebe! A ještě jednou moc děkuji za poskytnutí této spolupráce, na jejich stránku se určitě také podívejte. Jsou tam super lidi, které si oblíbíte, a komunikace rozhodně nevázne. Pokud máte i nějaké návrhy či dotazy, napište, vždy ochotně odpovídají.
Tím jsem odbočila.

Čekají vás ještě dvě recenze, a co se článků týče, určitě se můžete těšit na nějaký seznam knižních pecek, které jsem zatím přečetla za rok 2018, nebo na další článek z rubriky Mořina deníku amatérské spisovatelky, kde se tentokrát budu zabývat svou starší povídkou s názvem Psáno okem smutku, kterou můžete najít na Wattpadu. No, ještě toho bude dost.

Každopádně ten nejpodstatnější bod dnešních novinek je upozornění, že tu teď pravděpodobně týden nic nepřibude. Je to kvůli té rekonstrukci, kterou jsem zmiňovala v nějakém článku už dříve. Až budu zabydlená, zase se ozvu, ale nějakou chvilku to potrvá. Psát na blog přes mobil je šílené (ačkoli už několik měsíců nemám tu červenou cihlu, i tak se mi na tom tvoří špatně), jsem zvyklá na počítač, takže až se vrátím, přivalím sem pořádnou recenzi!

Užijte si léto, až se to překlopí mezi červencem a srpnem, vždy to hrozně rychle uteče.



Mora Leray

Komentáře

  1. Teším sa na recenzie... wow máš toho dosť na leto... ja sa už zajtra po voľne znova vraciam do práce, takže tiež neviem ako budem stíhať blog, ale tak snáď to nebudem až tak moc zanedbávať ☺😁

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Hah, hádám, že máš na co.

    OdpovědětVymazat
  3. Na recenzi knihy Jedna želva za druhou se opravdu těším, sama jsem ji nečetla a zatím ji ani nijak více nestudovala, ale poslední dobou si říkám, že bych jí šanci dát měla.

    OdpovědětVymazat
  4. [5]: Já na ni mám právě spadeno už od vydání, takže jsem na ni dost zvědavá.

    OdpovědětVymazat
  5. To je skvely :) rozhodne je super kazda takova podobna spolupráce. Moc ti to preju, a je jasny ze ti to pomuze, posune te to, a hlavne delas to, co te bavi. jen tak dal :)))

    OdpovědětVymazat
  6. Ten web ČBDB jsem vůbec neznala. Koukám, že se ještě rozjíždí. Rozhodně ti gratuluji ke spolupráci!

    OdpovědětVymazat
  7. [7]: Děkuji moc! Těší mě to!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Napiš sem, cokoli budeš chtít, ráda si počtu, poutníku.