Léto začalo a knihovna je přeplněná

Úspěšně jsem dokončila prvák, odešla ze dveří s úsměvem a stanula tváří v tvář letním prázdninám. A teď si můžu pískat, dva měsíce klidu jsou tu.
Co se týká vysvědčení, jsem s ním naprosto spokojená. Ačkoli jsem se celý rok do učebnic a sešitů absolutně nedívala, dala jsem to na pána i s vyznamenáním (nechápu to ani já sama, takže klid). Každopádně jsem svůj vítězný den strávila se svými skvělými kamarádkami, které bych rozhodně nevyměnila, a pořádně si to užila. Co už ale, to by stačilo. Žádná škola, teď je přede mnou léto!

Mimochodem, za toto šíleně děkuji, je to den vydání recenze na Hadrového panáka, nechápala jsem.


Kdo patří mezi mé pravidelné čtenáře, určitě ví, co chystám. Nováčky ale do svého vesmíru zasvětím také.
Přes ty dva měsíce volna plánuji přečíst sedm knih, které jsem si už předem vyvolila, a na všechny napsat trefné recenze. Jedná se o poměrně známé tituly, například Smrtka od N. Shustermana či Renegáti od M. Meyer. Kompletní seznam je pro jistotu tady.
Každopádně… o co mi tímhle úvodem jde? Dnes jsem si zaběhla do Luxoru, abych využila poukázku, kterou jsem dostala od rodičů jako takovou odměnu za to, že jsem nepropadla. Byla jsem nadšená čtenáři a knižními milovníky, které jsem tam potkala. Koupila jsem si čtyři knížky, všechny z mého výše přiloženého seznamu, a musím říct jediné slovo - páni! Už jen obálky jsou naprosto neskutečné (nebojte se, nesoudím pouze podle obálek, mám předem nastudované všechny anotace a žánry). Opravdu se nemůžu dočkat, až se do nich pustím.
Další dvě letní knížky jsou už doma jak dlouho, takže jsem si je vyfotila všechny dohromady.


Kdo plánovanou sedmičku zná, asi se v duchu ptá, kde je Jedna želva za druhou od Johna Greena. Bez starostí vám odpovím. Mám v úmyslu využít svou spolupráci s internetovým knihkupectvím megaknihy.cz, takže… třeba se mi poštěstí.
Za pár dní (možná zítra, uvidíme) se taky můžete těšit na recenzi Harryho Pottera a prokletého dítěte, protože, ačkoli je ta kniha poměrně obsáhlá, je to scénář, takže se čte neskutečně rychle. Sice tam pár výtek bylo (já je mívám skoro pokaždé), ale zatím se mi to poměrně líbí. Jak se ale vyvine samotná recenze, nevím.
A teď vám ještě musím popřát hezký začátek letních prázdnin, pokud jste studenti, super trávení času na brigádě, jestli nějakou máte, pokud tu jsou dospěláci, kteří volno nemají, užívejte si alespoň pohodové pracovní chvíle! Já jdu pravděpodobně číst a za pár dní taky hurá do práce.

Mora Leray

Komentáře

  1. kiež by som si tiež mohla povedať že je leto predo mnou... mala som mať síce dovolenku, ale namiesto toho aby som sa na ňu chystala, trčím skoro každý deň v práci, lebo kolegňka je PN... takže mi to leto skvelo začalo...

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Ale to zvládneš! Dovolená se už blížíš, takže to bude snad stát za to.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Napiš sem, cokoli budeš chtít, ráda si počtu, poutníku.