Knižní léto aneb Mora brzy v akci

Střádat si všechny letní plány, kalendáře akcí a knižní seznamy u mě není nic extra neobvyklého. Když jsem se dneska probírala svými návrhy, zjistila jsem, že toho chci podniknout docela dost. Na začátku srpna mě čeká čtyřdenní Advík, ráda bych se ale v červenci mrkla i na Natsucon (pro nezasvěcené, jsou to akce pro milovníky Japonska, anime, mangy a tak dále). Taky mám jít na Prague Pride Parade pro podporu komunity LGBT. Ale to hlavní, to nejpodstatnější ze všeho jsou mé knižní plány.

Léto pojímám formou "čím víc toho přečteš, tím líp". Určité knihy, které přelouskat opravdu chci, jsou v hlavním seznamu přiloženém níže. Zbytek závisí na náhodě.

Příští týden končíme ve škole, takže přišel čas nabíhat do všech knižních koutů. Zajdu si rozhodně do velkých prodejen (Dobrovský, čekej na mě!), ale nevynechám ani návštěvu Levných knih. A abych jenom neutrácela, určitou roli hraje v mých seznamech i knihovna a taky ta díla, ke kterým jsem se ještě nedostala. A možná… možná využiji i svou první spolupráci, kterou jsem uzavřela před pár dny. Ještě jednou děkuji internetovému knihkupectví megaknihy.cz!


A proč to tady všechno tak píšu? Z jednoho prostého důvodu. Na všechny knihy, které přes léto přečtu, budou vydané recenze. Ano, ty mé typické, šílené, bláznivé, opravdu vymakané recenze.

Takže se podívejte do seznamu a těšte se. S touto uvedenou sedmičkou se už přes léto setkáte i v mém vesmíru.

1) Jedna želva za druhou - John Green

Je to všude, tak bych asi byla nenormální, kdybych se do toho taky nepustila. Navíc to bude mé první setkání s tímto známým autorem, takže tak nějak věřím v to, že bude dobré.

2) Harry Potter a prokleté dítě - J. K. Rowling, John Tiffany, Jack Thorne

Popravdě na Prokleté dítě se už třesu několik měsíců, protože ho už mám doma v knihovně od Vánoc. V létě na něj snad konečně bude čas.

3) Renegáti - Marissa Meyer

Ani já nemám v plánu vynechat Renegáty, protože je to prostě asi pecka nebo co. Ohlasy na to jsou dost smíšené, ale já budu riskovat - koupím si to a uvidíme, zavřít to mohu kdykoli (ehm, pak budu asi teda litovat, že jsem utratila zbytečné peníze, mno).

4) Arkádie: Procitnutí - Kai Meyer

Jeden úlovek z Levných knih. Za šedesát korun? Jako pardón, je to dost levné, nekup to.

5) Stíny nad zálivem - Lucy Clarke

Na toto se těším hrozně moc. Lucy Clarke je pro mě stále neznámá osoba, ale po setkání s její Modrou jsem byla naprosto nadšená. A to mě přimělo si přidat i tuto knihu na letní seznam.

6) Smrtka - Neal Shusterman

Smrtka se mým zvědavým očím taky nevyhnula. Mám na ni spadeno už od vydání, takže tak nějak doufám, že mě nezklame.

7) V pasti lží - B. A. Paris

A jako poslední v řadě chci rozhodně okouknout i tuto známou bombu, protože doufám, že mě příjemně překvapí.

A teď pozor. Toto byl jen pouhý zlomek z mého skutečného seznamu, fakt nechtějte vědět, kolik knih jsem si zapsala na seznam plánované četby. Co se ale tohoto léta týče, vše je už stanoveno. Jak jsem zmínila někde nahoře, tato sedmička je definitivní. Jestli přečtu ještě něco, recenze na to vyjde také, ale určitě neplánovaně.


A jelikož teď momentálně procházím dějem Hadrového panáka, pořád si pochvaluji, že je to skvěle šílené, a skenuji to pohledem vykuleného mrože (to už jsem někde psala, no ne?), hádám, že má další recenze bude kladná. Asi více než kladná.

Hezký zbytek víkendu vám přeji, návštěvníci moji!

Znovu vám děkuji za všechny ohlasy a nezapomeňte mě podpořit i na Instagramu!

Mora Leray

Komentáře

  1. Já teď taky čtu Hadrového panáka a líbí se mi to. Na tvou recenzi se těším. To vlastně na všechny, ten knižní seznam vypadá skvěle   

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: To jsem ráda, snad tě svým názorem nezklamu (kladný bude více než dost). A díky moc!

    OdpovědětVymazat
  3. Žádnou z těchto knih jsem ještě nečetla, ovšem brzy se na ně chystám, takže na recenze se moc těším! ^^

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluji k první spolupráci :)

    OdpovědětVymazat
  5. pěkné knihy, těším se na recenze

    OdpovědětVymazat
  6. [3]: Snad se ti trefí do vkusu! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Uznávám stejné praktiky, čím víc přečteného, tím líp. A když čtu málo, jsem nespokojená Jinak Renegáty mám teď rozečtené, už to trvá nějakou dobu, prostředek mi přijde takový utahaný. Sama nevím, co si o knížce zatím myslet, ale spíš dobrý než naopak. Na Smrtku se taky chystám, pozoruje mě z knihovny, ale je těžké si na ni najít čas. No a Procitnutí od Kaie Meyera tam leží ještě dýl

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Ne asi, čtenáři musí číst, je to jejich povinností.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Napiš sem, cokoli budeš chtít, ráda si počtu, poutníku.